Donnerstag, 29. März 2018

با تاخیری ناخواسته(سهوا*) نوروز باستانی را به تمامی شما خوانندگان عزیز
 و رفقای رزمنده راه آزادی(بخوان آنارشیسم)
تبریک و تهنیت میگویم.
هر چند, سالی که گذشت ایران و جهان مملو از فقر و فلاکت , بی عدالتی , فساد و جنگ و خونریزی و دزدی بود (که تمام وکمال از ذات پدرانه نظام سرمایه داری جهانخوار ضد زن /مردسالار نشات میگیرد) اما توده های خسته ایران بخون نشسته با قیامی "زود رس"(آخر دهساله بود قیامها, ولی -خوشبختانه-اینبار یکسال زود به منصه ظهور رسید) در قلب زمستان به استقبال بهار-نوروز- رفتند !! مهمتر اینکه- بالاخره- به یکدست بودن ماهیت سیستم سرمایه داری وابسته به امپریالیسم (بخوان پیرامونی) ملاها وهم پیمانانشان و جنگ زرگری فی مابین "اصول گرایان" و "اصلاح طلبان"پی بردند و با قاطعیت هر چه تمام شعارهای مرگ بر روحانی و خامنه ای ورد زبان هایشان شد و گونه های عاشقان آزادی را لبریز از اشک شوق نمود.
دومین زیبائی  قیام دی ماه 1396 همانا خود انگیختگی آن بود . بدیگر سخن: توده های جان به لب رسیده بدون هیچگونه دخالت احزاب سیاسی فاسد و ورشکسته راست و چپ خود به خیابانها ریختند و پایه های سیستم قرون وسطی تا بدندان مسلح را لرزاندند. سومین - و شورانگیزترین - نمود این قیام و شورش مردمی همانا نقش دختران 'خیابان انقلاب'  در این برهه از زمان بود. به بیانی دیگر : نقش زنان در این قیام میرود که مهر تاریخی 'زنانگی'(+) به قیامها و انقلابات بعدی در ایران را بزند. و این والا ترین چهره جامعه نوین آینده ایران است و بس.
باری, امید است که امسال- 40مین سالگرد 'جمهوری' نحس اسلام ناب محمدی- سال پیروزی نور آزادی بر سیاهی سرمایه داری و دین و شونیسم تاریخی باشد. 
پیش بسوی شیوه های نوین مبارزاتی علیه سرمایه و دولت در ایران و جهان
سرنگون باد نظام شوم ولایت وقیح
زنده باد آزادی - زنده باد انقلاب بعدی
پاینده باد آنارشی
پیمان پایدار
-----------------------------
در سفری کاری به نقطعه ای از این کره خاکی آمده ام که اولا اینترنت آنطور که باید و شاید گسترده نیست.(*) 
دوما, با مشکلاتی فنی/تکنیکی -که من هیچ سررشته ای در آن ندارم- دسترسی به هر دو بلاگم  ناممکن شده بود!!
حال آنکه-از 'بخت' خوب من - این بلاگ (نه سخد خاص) را توانستم باز کنم . بهمین خاطر فقط در اینجا توانستم با خوانندگان عزیز عید مبارکی کنم. شاید این خود عدوئی گردد سبب خیر و بدینگونه فرجی شود که ترجمه کتاب "آنارشی کار میکند" هر چه زودتر تمام نیز !! ناگفته نماند: بزودی-امروز فردا- قسمت دوم فصل شش کتاب فوق الذکر بروز خواهد شد.
(+)The Future is Femaleنقش بسته بر تی شرت رفیق زنی بود در دومین تظاهرات  ضد زنکشی در 25 نوامیر 2017در لیما -پرو.همانطور که قولش را داده بودم در سال آینده کتابی با همین مضمون در مورد پرو- با تیتر" مبارزه علیه مردسالاری ادامه دارد"- به زیر چاپ خواهم داد. بامید مبارزات تابناک/سهمگین زنان در تمامی جهان علیه مردسالاری  و شونیسم متعفن

Keine Kommentare: