Montag, 1. Januar 2018

سالن نو 2018 بر تمامی رزمندگان راه آزادی و فرزانگی فرخنده باد


با درودی بیکران به خوانندگان 'نه سخد' خاص

 در حالی سال 2017 (و دو ماه و بیست روز مانده از 1396) سپری شد که توده های دربند حاکمیت ولایت وقیح طاقتشان بسر آمده  و در تظاهرات های پرشکوه و عدیده خود در چند روز گذشته - حداقل ده شهر- خشمشان را با شعارهای کوبنده نشان داده و میروند که با  رسیدن 22 بهمن رژیم نکبت انگیز ملاها-اسلام ناب محمدی- را به  زباله دانی تاریخ بفرستند. 

صد البته این امری سهل و ساده نبوده و نیست. ملاها  و پاسداران مفتخور 1400  سال صبر نکرده اند که بهمین سادگی رختشان را بر کولشان گذاشته و از مسند قدرت پائین آیند. قیامهای پیش رو بدون جنگهای خیابانی و خونریزی به سرانجام   نخواهند رسید.  فقط یک مسئله ذهن همه عاشقان راه آزادی را پر کرده : آلترناتیو پیش روی ما چیست؟ آیا ما میتوانیم از کودتائی نظامی و سرکوب بیشتر و کشتار وسیع  جلوگیری  کنیم ؟ آیا دستیابی مردم به "جمهوری دموکراتیک" - بخوان رژیمی لائیک - امکان پذیر است؟ آیا ما آنارشیستها  در بسرانجام رسیدن این امر باید کوشا باشیم یا خیر؟

هر چه که پیش آید برای ما آنارشیستها یک چیز مسجل است: تنها راه انقلابی پیش  روی ما همانا (1) شرکت فعال در تمامی عرصه ها ی مبارزاتی و (2) زدن مهر خود بعنوان حامیان تشکیل انجمنهای دموکراتیک مستقل محلی در هر کوی و برزن !! بدیگر سخن : سعی در کانالیزه کردن-هر چند محدود و ناچیز- جنبش توده ها بسمت و سوی تشکیل نهادهای افقی/غیر هرمی وسیع در تمامی حیطه ها: با شرکت فعال زنان و جوانان و کارگران و بیکاران و دستفروشان و حاشیه نشینان !! 

نباید نیروهایمان را حیف و میل کرده و به هرز دهیم. ما باید در اشغال خانه های خالی برای بی خانمان ها / اشغال کارگاههای کوچک بسته شده و در حد توان براه انداختنش و ایجاد کار / مصادره غذا و پوشاک-از فروشگاهای زنجیره ای- برای فقرا و دردمندان / حمایت از زنان زخم خورده و دختران بی پناه فراری در همان خانه های مذکور/ کمک و همدردی با معتادن و لومپن پرولتاریا /حمایت از حیوانات خیابانی  و....همه و همه کوشا باشیم. اینگونه عملیات ضربتی میتواند همبستگی  و عشق و کمک متقابل - فرهنگ آنارشیستی - را به میان مردم برده و بنیان آنارشی را هر چند در حد محدود و برای زمان کوتاهی ترویج دهد.

پیش بسوی سرنگونی تمامیت رژیم ضد بشری اسلامی
پیش بسوی تبلیغ و ترویج آنارشی در محله هایمان
زنده باد آزادی - زنده باد آنارشی
پیمان پایدار 


Keine Kommentare: