Sonntag, 27. März 2016

با درود و سلام به خوانندگان عزیز و گرامی

  با خرسندی بیکران ,و دلی پر از امید به فردائی بهتر برای بشریت,  بالاخره انتظار به پایان رسید و یکبار دیگر در اینجا در خدمت شما دوستان و رفقای خوبمان حضور بهم میرسانیم. متاسفانه, چهار ماه و اندی پیش کامپیوتر لعنتی خراب شد . پس از مرمت آن, هر چند با تلاشهائی فراوان ولی مذبوحانه ام , چرا که من از پیچیدگی های تکنیکی هیچ سر رشته ای نداشته و ندارم , نتوانستم به این بلاگ دسترسی پیدا کنم!!
بخاطر همین مجبور شدم بقایای ترجمه کتاب "نقل قولهائی از آنارشیستها" (به ویراستاری پل برمن) را در" نه سخد عام" برای شما عزیزان درج کنم .

 باری,  مجددا از رفیق 'روزا'ی عزیز و دلبندمان درخواست کردم که به درست کردن "نه سخد خاص 2" همت ورزد. رفیق 'روزا' ,که خود یک سر دارد و هزار سودا, پس از زحمات فراوان این بلاگ را روبراه کرد. بهمین مناسبت, در اینجا و قبل از هر چیز, میبایست از رفیق خوبمان 'روزا' یکبار دیگر کمال تشکر و قدردانی را کرده باشم. باشد تا در کنار هم و به مساعدت یکدیگر بتوانیم برای شما خوانندگان عزیز, با تهیه بیشترین ترجمه ها از متون آنارشیستی کلاسیک و ارائه گزارشات خبری و تحلیلی از جنبشهای آنارشیستی روز و نظرات تئوریک نوین , خدمتی ناچیز کرده باشیم. دستان تک تک شما را میفشارم .

زنده باد آزادی - زنده باد آنارشی

نه سرمایه نه خدا و نه دولت
پیمان پایدار

Keine Kommentare: